تیم تخصصی تابان تکنولوژي مفتخر است پس از تحقیقات و زحمات فراوان حرفه ای ترین و کاربردی ترین تکنیک ها و آموزش های کسب درآمد از فضای مجازی را همراه با هدایای ویژه را به شما دوستان عزیز ارایه کند . یکبار اعتماد یک عمر نتیجه

محل لوگو

درآمد میلیونی از اینترنت، از سراب تا واقعیت


هیاهو آموزش و عوام‌فریبی با هدف کلاهبرداری

------------------------------------------------

هر جایی که نیاز و مخاطب وجود داشته باشد بازار کلاهبرداری و سوء استفاده هم شکل می‌گیرد. کاربران زیادی به دنبال درآمد اینترنتی هستند، همین واژه را در اینترنت جستجوی کنید، در میان اولین نتایج جستجو، به انبوهی از سایت‌ها خواهید رسید که عناوین آنها تداعی حس خاصی از تبلیغات است. به این مثال توجه کنید: آیا از کوتاهی قد خود رنج می برید؟ آیا کمبود اعتماد به نفس دارید، آیا می خواهید در ۲۴ ساعت چند کلیو وزن کم کنید یا در عرض یک ماه قد بلند شوید و ..

با صرف این چنین هزینه های تبلیغاتی، واقعا چه کسانی هستند که باور کنند که مصرف فلان دارو به افزایش قد آنها منجر می شود؟ آنهم در سی یا چهل سالگی؟! پس جای تعجب ندارد که بسیاری از سایت‌های اینترنتی هم در عناوین و تبلیغات خود ذکر می‌کنند که مثلا: درآمد میلیونی از اینترنت فقط در هفت روز! با صرف روزی ده دقیقه کار اینترنتی ماهانه چند میلیون تومان درآمد کسب کنید! راه‌های قانونی درآمد صدرصد تضمینی فقط با خرید فلان بسته، اپلیکیشن و کتابی که یک شبه شما را میلیونر می کند و..! نکته جالب اینجاست که هر دو مورد تبلیغ ذکر شده مخاطبان کم و بیش خودش را دارد!

برای کسب‌درآمد از اینترنت به آموزش نیاز دارید، در این شکی نیست، اما قبل از آن بهتر است تشخیص دهید که آموزش ارائه شده صرفا با هدف کلاهبردای و فروش تدوین شده یا بر اساس اصول علمی و آموزش‌های کارآفرینی تدوین شده است.

تیم تخصصی ما بسته آموزشی طراحی کرده است که بسیار با دیگر سایت ها و آموزش های منسوخ شده شان متفاوت بوده و زمین تا آسمان فرق دارد و شامل چندین و چند روش تضمینی کسب درآمد از اینترنت هست که کسب درآمد از وبلاگ یا سایت شحصیتون تنها بخش کوچکی از آن است  و کاری نوین را ارایه می دهد که  در هیچ موقعه چنین چیزی نبوده است و همچنین نتیجه ای که از طریق بسته آموزشی ما کسب میکنید بسیار لذت بخش است کافی است تا یکبار امتحانش کنید !

کسانی که از ریسک میترسند ینی شکست را پذیرفته اند و میلی به موفقیت ندارند (ایلون ماسک)

---------------------------------------------

آیا واقعا می‌توان در اینترنت میلیونر شد؟

حمید محمدی بنیانگذار دیجیکالا در دوازدهمین همایش مدیریت کسب‌وکارهای هوشمند در سازمان مدیریت صنعتی، که در زمستان سال ۱۳۹۲ برگزار شد، برای اولین بار آمارهایی از میزان درآمد دیجیکالا را به صورت رسمی اعلام کرد. ارائه آمار از میزان درآمد یک کسب‌وکار در ایران خیلی متداول نیست و معمولا کسب‌وکارها یا کارآفرینان به ندرت میزان درآمدشان را منتشر می‌کنند. حمید محمدی به همراه برادرش سعید، دیجیکالا را در سال ۱۳۸۵ راه‌اندازی کردند و هم‌اکنون طبق آمار الکسا به عنوان پنجمین سایت پربازدید کشور بیش از ۳میلیون بازدید کننده در روز دارد.

محمدی در همایش ذکر شد اعلام کرد که دیجیکالا هر روز متوسط دوهزار سفارش دارد که متوسط قیمت هر سفارش ۶۰۰ هزار تومان است، یعنی دیجیکالا در پایان سال ۹۲ در هر روز یک میلیارد و دویست میلیون تومان گردش مالی داشته است، با تبدیل شدن این سایت از یک فروشگاه تخصصی کالاهای دیجتیال به بزرگترین خرده‌فروشی آنلاین ایران، قطعا گردش مالی آن امروز چند برابر آمار ذکر شده است. این سایت با بیش از یک‌هزار نفر پرسنل مصداق یک کسب‌وکار کاملا موفق در اینترنت است. بستری که زمانی فقط با ۵ نفر و با فروش دو محصول کار خود را شروع کرد.

حسام‌آرماندهی بنیانگذار سایت و اپلیکیشن کافه‌بازار نیز در دومین دورهمی پنجشنبه‌بازار که اردیبهشت ۹۵ برگزار شد آمارهای جالبی از میزان گردش مالی این فروشگاه اندرویدی اعلام کرد. آرماندهی گفت تنها در نوروز سال ۹۴ کافه بازار بیش از ۳ میلیارد تومان فروش داشته و در مجموع برای توسعه دهندگان تاکنون بیش از ۴۰ میلیاردتومان درآمدزایی ایجاد کرده است. همه این آمارها نشان می‌دهد میلیونر شدن در اینترنت و در ایران امکان‌پذیر است، مشروط بر این که اصول آن را درست انجام گیرد. شاید مسائل فنی و سرمایه گذاری در میزان درآمد دو نمونه ذکر شده بسیار تاثیرگذار باشند، اما می‌توان بر اساس همین شاخص‌ها میزان درآمد فروشگاه‌ها یا کسب‌وکارهای کوچکتر را سنجید، یک فروشگاه اینترنتی کوچک شاید نتواند به پای دیجیکالا برسد اما اگر یک دهم آن را هم بتواند موفقیت کسب کند گردش مالی روزانه ۱۰ میلیون تومان، به مراتب از استخدام‌های بدون آینده بهتر است.

 

  انتشار : ۲۱ تیر ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 68

تهیه شده توسط تیم تخصصی تابان تکنولوژی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما